Thursday, December 30, 2010

Yeaaa.. kalah tapi menang...

Kita kalah semalam (Nyaris 3-1) , tapi menang aggregate, Syabas Harimau Malaya (?)..

 

Pagi nie, Hakimi terjaga awal, seronok bersorak tengok bola semalam kut, terus merengek nak ikut aku ke Taska naik Kancil.. dah jadi 1 hal pulak nak kena kejut kan adik dia sekali, takkan nak tinggalkan pulak.. last2 keluar rumah hantar bebudak ke Taska dah dekat 7.30. Dah tak sempat dah nak mengelak kesesakan kat FH dgn dlm KL nanti.. redah sahaja..

 

Sampai kat ofis pukul 9.00 satu hal pulak.. aku boleh tertinggal kunci kereta kat DALAM KERETA!!! OMG… macam mana lah pulak aku nak balik petang nie.. kenalah naik LRT dengan KOMUTER yang dah lama aku tak jejak… terpaksalah bersesak sikit petang nie nampak gayanya, dan kenalah aku masuk balik KL esok dengan kunci spare bawa balik kancil tu…. Waaaaa esok cuti, tak mau masuk KL…….

 

 

No comments:

Post a Comment